forum E24 Strona Główna forum E24
www.6.com.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Milosz - E3 2800
Autor Wiadomość
mariusz76a 



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1107
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-12-2012, 09:00   

Będzie rejestrowany na zabytek? Bo inaczej diagnosta na badaniu na pewno zwróci uwagę na nielegalne reflektory. :wink:
_________________
'83 635 CSi Manual
 
 
MIŁOSZ 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 2133
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21-12-2012, 09:07   

Jeszcze nie wiem ani jak ani gdzie bedzie rejestrowana, jak nielegalne??, wyszla z takimi z fabryki homologowana na rynek europejski a obecne reflektory kupilem jako czesc zamienna w salonie BMW w niemczech, wlasnie ucialem sobie juz jedna zgrzytajaca rozmowe w niemczech na ten temat z gosciem od przegladow, mysle, ze mozna by sie prawie o to sadzic przy zlozeniu rejestracji na zabytek, przy zwyklej rejestracji jeszcze gorzej.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
 
 
 
mariusz76a 



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1107
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-12-2012, 09:39   

Od początku 2010 roku obowiązują u nas przepisy że samochód z reflektorami w kolorze selektywnym zółtym nie może przejść pozytywnie badania technicznego. Inna sprawa to rejestracja na zabytek, wtedy obowiązują Cię przepisy i homologacje z okresu produkcji pojazdu.
_________________
'83 635 CSi Manual
 
 
MIŁOSZ 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 2133
Skąd: Tarnów
Wysłany: 26-02-2013, 17:43   



:mrgreen:

Jak upoluje drugi moze zdecyduje sie pokazac na forum jaka druciarnia odwalona jest obecnie. Jesli ktos kiedys zdecyduje sie na zakup samych nowych szkiel tak jak ja zrobilem poprzednio, niech lepiej ogladnie najpierw jak wyglada reszta kierunkowskazu, zwykle jest tak zle, ze nawet sie szkla juz nie da wymienic nie mowiac o prubie zamontowana za pomoca orginalnej srubki, kupno samych kloszy to wyrzucanie pieniedzy bo nowe kierunki wystepuja i tak tylko kompletne z kloszami.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
 
 
 
Janusz200 


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 807
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2014, 21:08   

Nieśmiało Miłosz zapytam - co z Twoim E3 ?
_________________
635 CS z 1980 - Hermann
Your brand-new BMW is a splendid sight.
Ihr fabrikneuer BMW Wagen ist ein erfreulicher Anblick.
(z instrukcji obsługi)
 
 
MIŁOSZ 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 2133
Skąd: Tarnów
Wysłany: 11-12-2014, 22:23   

Az ciezko cos napisac, generalnie to auto to narazie taka moja mala zyciowa porazka. Nie dosc , ze do dzis dnia nie skompletowalem brakujacych czesci, nie poskrecalem do konca wnetrza i wielu innych detali to na drodze stanal mi na wiosne tego roku tak mocny demotywator, ze do dzis dnia samochodu ze zlosci nawet nie dotknalem.

Problemem okazaly sie nie blachy i listewki lecz to co w moich pozostalych samochodach sprawilo mi do tej pory najwiecej radosci i najmniej klopotow czyli silnik.

Krotko po zalaczonej tutaj jezdzie prubnej silnik zaczal pracowac coraz gorzej, calkiem zimny jeszcze wzglednie a pozniej juz szarpal przerywal, strzelal, nie mial mocy. Nie jezdzilem nim tak naprawde nigdzie tylko raz na miesiac wokol warsztatu ale im wiecej poswiecalem mu uwagi tym gorzej pracowal. Z racji, ze silnik jak mi sie wydawalo gruntownie i solidnie odremontowalem a nie byl to juz tez ani pierwszy ani drugi taki remont to czepilem sie tego, czego nie robilem i robic nie umialem czyli gaznikow. Byly rozebrane, wyczyszczone, dostaly nowe dysze, kupilem wszystkie uszczelki, regulowalem, synchronizowalem i ciagle sluchalem czkajcego niejadacego M30. Do myslenia nie dalo mi nawet to , ze za przedostania pruba nie chcial juz chodzi za dobrze nawet na paliwie podawanym ze sprayu czyli mozna powiedziec z pomienieciem pracy gaznikow. Robilem nawet jakies fotki ale brak pozytywnych efektow oraz prace w wolnych chwilach czyli po 20minut raz na miesiac zdemotywowaly mnie do zgrania ich nawet z aparatu nie mowiac o wstawianiu na forum.

Na ostatniej naszej przejazdzce po kolejnej juz regulacji zaworow, zamontowaniu zwezki na dolocie powietrza i ustawieniu przelewajaco bogatej mieszanki udalo mi sie na drugim biegu wkrecic silnik do obrotow jakich od miesiecy nie widzial czyli jakis 5000 obr/min. Uslyszalem tylko tylko glosny stukot, wylaczylem zaplon i scholowalem samochod do garazu. Dopiero na kolejny dzien bylem gotow aby zobaczyc co sie stalo.

Zawor dolotowy na 4tym cylindrze wcisniety calkowicie do srodka, sprezynka zaworowa w 4 czesciach rozrzucona po calej glowicy. Silnik kreci sie reka w kolko ale tlok nie wypycha zaworu. Nawet nie wiem co bylo przyczyna a co skutkiem ale jestem teraz niemal pewny , ze to wlasnie pekniety zawor byl powodem tego ze nie moglem poradzic sobie z silnikiem.

Dodam, ze zawory byly jednym z podzespolow ktore nie zostaly wymienione w silniku na nowe. Byly frezowane i recznie docierane i polerowane. Niczego skladajac silnik nie zauwazylem. Szkoda, ze wpadlo mi do glowy na przyklad zmierzenie kompresji, kto by mierzyl kompresje w "nowym" silniku :cry:

Samochod stoi w garazu przykryty plandeka, maske otworzylem jeszcze tylko raz zeby wyciagnac akumulator, nie kiwnalem od tego czasu ani raz palcem, mozna powiedziec, ze jestesmy poobrazani.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
 
 
 
Kudeł 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 1003
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2014, 13:38   

Przejdzie ci :D Przyjdzie wiosna a z nią nowe siły i chęci 8) Takie porażki są wliczone w odbudowy i nic na to nie poradzisz. Trzeba przeczekac, wziąc głęboki oddech i od nowa do pracy :mrgreen: Efekt finalny pozwala zapomniec w 5 minut o wszystkim :piwko:
_________________
Domy z drewna - bale, szkieletowe. Montaż w całym kraju.
501-256-186 Mariusz
E12 528 K.H. Langenberg
E24 635CSI/84
E38 728/96
:piwko:
 
 
HELMUT 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 1559
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-12-2014, 16:27   

U mnie też tak było jak pamiętasz, nawet próby jeździłem z urwanym zaworem, z dziesięciu speców próbowało dojść, podmianki przepływek i wszystkiego co się dało :oops: ...... tak bywa
_________________
635 (zielona) - taczka na codzień - ksywa remont
635 (biała - petarda) - w tym sezonie raczej ma wolne
728 (biały-ciągnik) - wnętrze ładne już ma
316 (złota) - do miejskiej dżungli
 
 
MIŁOSZ 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Sty 2004
Posty: 2133
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-12-2014, 17:22   

Tak pamietam, zmienilismy przeplywke bo klapa tanczyla tango, a tango tanczyla jak sie okazalo dlatego ze walilo w nia cisnienie z jednego cylindra.

U mnie jeden gaznik mial burze cisnien, wiec naprawialem gaznik :)

Glupi sie rodzisz i glupi umierasz, tylko ze poki zawor byl pekniety a nie urwany to naprawa mogla byc sporo tansza, teraz jak sie okaze ze baty zebrala nowo rozwiercana scianka cylindra, nadwymiarowy tlok i odremontowana glowica do E3 ktora niestety nie kosztuje tyle co do CS/1 to sie zamkne w sobie normalnie :lup:
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
 
 
 
Mati 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 1459
Skąd: Poznań

Wysłany: 12-12-2014, 18:32   

MIŁOSZ napisał/a:
... to sie zamkne w sobie normalnie :lup:


W to akurat nie uwierzę :)
_________________
BMW e24 628 CSI 'Alpinweiss˝" - igła na rozbój.
 
 
Janusz200 


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 807
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2014, 19:38   

Żeby w adwencie taki pesymizm? Dasz radę. Dobrze Kudeł prawi - na wiosnę.

Co miała dać zwężka na kolektorze dolotowym?
_________________
635 CS z 1980 - Hermann
Your brand-new BMW is a splendid sight.
Ihr fabrikneuer BMW Wagen ist ein erfreulicher Anblick.
(z instrukcji obsługi)
 
 
morcin 



Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 179
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-12-2014, 21:20   

Nie daj się Miłosz!!

Na spokojnie, wiosną będzie lepiej :wink:

Też mam podobny etap u siebie, może nie aż tak drastyczny, ale jak sobie pomyślę ile mnie jeszcze czeka roboty przy 6 to chce przerwy do wiosny :wink:
_________________
83' 628 CSiA
 
 
 
Rafał 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 565
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-04-2023, 08:46   

morcin napisał/a:
Nie daj się Miłosz!!

Na spokojnie, wiosną będzie lepiej :wink:





Chłop ma racje :)
_________________
E28 M5
Czesci do rekinów
 
 
 
Mati 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 1459
Skąd: Poznań

Wysłany: 27-04-2023, 11:30   

Rafał napisał/a:
morcin napisał/a:
Nie daj się Miłosz!!

Na spokojnie, wiosną będzie lepiej :wink:





Chłop ma racje :)

hahaha :lol:
_________________
BMW e24 628 CSI 'Alpinweiss˝" - igła na rozbój.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group